عشــــــــــق ماندگـــــــــــار

 

 

نظر یادتون نره ..........................

 



نظرات شما عزیزان:

booooooooko
ساعت18:50---11 اسفند 1392
وب قشنگی داری
پاسخ:ممنون بوکوووووو لطف داری


شم طلا
ساعت12:28---22 بهمن 1392
ایـــــنـجــا همــه تــــــنهـان !

امّـــا خــــیـلــیـا هــــنـوز گــَـرمـَن !

مـــتـوجـّـه نــــشـدن !


کاوه
ساعت22:13---12 بهمن 1392
سلام اگه با تبادل لینک موافقید منو با اسم تفریح و سرگرمی لینک کنید و بهم خبر بدید.
ممنون


نازيلا
ساعت16:18---9 بهمن 1392

شک کرده بـودم کسی بین ماست

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من


نازيلا
ساعت16:18---9 بهمن 1392

تنها هرزه را سنگسار میکنند . غافل از آنکه شهر پر از فاحشه های مغزی است و کسی نمیداند که مغزهای فاحشه ویرانگر ترند تا تن های هرزه!!!
"دکتر علی شریعتی"


نازيلا
ساعت16:17---9 بهمن 1392
شال زمستونی که برات بافته بودم هر گره اش ی لبخند و آرزوی سلامتی

بود

هی خدا دیدی چه زود تنهام گذاشت.......


رضا کیان مهر
ساعت23:43---5 بهمن 1392
بابا ایول به وبلاگ خیلی قشنگ بود حال کردما


پاسخ:مرسییییییییییییی


مهنا
ساعت20:17---4 بهمن 1392
قشنگهههههه.بم سربزن تا منم بیام
ممنون چشم عزیزم


رضا توحیدی
ساعت11:47---4 بهمن 1392
با سلام؛
وبلاگ خوب و مفیدی دارین. امیدوارم موفق باشین.
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید و دربارش نظر بدین.
جهت تبادل لینک لوگو و بنر هم در خدمتیم.
اگه لوگو و بنر ندارین ، میتونین سفارش بدین تا در اسرع وقت براتون طراحی کنیم.
باتشکر.
یاعلی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 23 / 10 / 1398برچسب:,ساعت 14:54 توسط فاطمه |