عشــــــــــق ماندگـــــــــــار

 

این روزا وقتی که البوم دلو وا میکنم

 

همه جا عکس قشنگ تو رو پیدا میکنم

 

حرفایی که تو برام دیکته میکردی یادته؟

 

حالا من جمله به جمله واست انشا میکنم

 

ظهر یه روز تابستون تو قسم خوردی برام

 

که تو خوابم همیشه تو رو تماشا میکنم

 

تو داری با همه عشقت منو حاشا میکنی

 

باز دارم این همه ظلم تو رو حاشا میکنم

 

اگه یاد حرفا و خاطره هامون بذاره

 

بهار گم شدمو دوباره پیدا میکنم



نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت16:58---30 بهمن 1392

پاسخ:فدای تووووووو


شیرین عسل
ساعت9:25---20 بهمن 1392
نیازی به ....نیست!
می خواهی مرا بشناسی؟!!
لابلای جملاتم قدم بزن...
کنار نقطه هایم کمی بنشین...
دستان کلماتم را بفشار...
در چشمان حروفم خیره شو...
کمی از عاشقانه هایم بنوش...
.
.
آری این منم:
نام: برداشت
نام خانوادگی: آزاد


شیرین عسل
ساعت9:34---19 بهمن 1392
نازدانه ی دلم

همه رفتند ...

همه آرام می آیند و آرام می روند

بی آنکه بدانند چطور شیشه دل را می شکنند.

همه می روند ...

بی آنکه نگاهی به عقب اندازند که من ... که تو ...

که همه ما پشت پنجره چشم به راه ایم.

همه می روند ...

نازنینم اما من همیشه با تو می مانم

تا پشت پنجره به انتظارم ننشینی

با تو می مانم تا پنجره غم گرفته دلت را شاد کنم

من در کنارت هستم

سرت را بر شانه ام بگذار
من می مانم ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 18 / 11 / 1392برچسب:,ساعت 19:52 توسط فاطمه |